Pripojenie na Slovensku

Seznam poskytovatelů v městě Lahošť

Jan Stehno - Ste-Net

Firma Ste-Net se zaměřuje na poskytování spolehlivého a stabilního bezdrátového připojení k internetu koncovým zákazníkům, ale i organizacím. Naše bohaté zkušenosti trvají déle než 5 let v oblasti IT (hardware, software a internetu). Důraz klademe na využití nejnovějších technologií za dostupnou cenu, bezpečnost provozu a kvalitní zákaznický servis.

3 z 10 parametrů kvality
NITEX ISP s.r.o.

Toto je veřejně dostupná síť. I vy se můžete připojit. Zašlete ještě dnes poptávku a již zítra můžete využívat časově neomezeného připojení na internet!

4 z 10 parametrů kvality
DSLONE s.r.o.

■Hledáte levné a spolehlivé připojení k internetu? Připojte se k internetu u nás a ušetříte. ■Vysokorychlostní připojení k internetu. ■Naším cílem je, aby se mohl připojit každý. ■Výhodné akce pro nové klienty. Bonusy a slevy pro skupiny.

6 z 10 parametrů kvality
1 z 10 parametrů kvality
ADE computer, družstvo

ISP provider, prodej a servis výpočetní a kancelářské techniky

8 z 10 parametrů kvality
Futurenet ISP s.r.o.

Naše společnost od roku 2005 trvale vyvíjí přístupovou síť vlastních přístupových bodů na bázi wifi v pásmu 5,7Ghz. Konektivitu síťě zajišťuje propojení s páteřní optickou trasou.Future!Net si klade za cíl poskytovat služby jak domácím zákazníkům, tak zákazníkům z řad malých firem.Díky ojediněle pečlivému přístupu k budování a spravě sítě jsme schopni zákazníkům nabídnout ekonomicky efektivní služby s vysokou kvalitou.

3 z 10 parametrů kvality
Araxon s.r.o.

Araxon s.r.o je společnost s celorepublikovou působností poskytující internetové připojení na základě smlouvy s telekomuničkaním operátorem UPC Česká republika. Tým lidí v naší společnosti tvoří odborníci v dané oblasti podnikání. Naši zaměstnanci jsou pravidelně školeni, mají přehled a znalosti ve svém oboru a jsou stále ve styku s nejmodernějšími technologiemi. Od konkurence se odlišujeme spolehlivostí poskytovaných služeb a zajištěným špičkovým servisem. Společnost Araxon s.r.o. má již od prvních připojených zákazníků vybudovaný Help desk, dohledové centrum a zpracovaný systém servisní pohotovosti, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.

5 z 10 parametrů kvality Prověřený poskytovatel
8 z 10 parametrů kvality Prověřený poskytovatel